Help-sectie (FAQ)

- Gebruik de zoekfunctie in de header van de website.

Поиск по сайту Клуб NSP

1) Schrijf een trefwoord waarop je wilt zoeken (bijvoorbeeld: chlorofyl, vitamines, lippenstift...)

2) Druk op de Enter-toets op uw toetsenbord of klik op het vergrootglaspictogram.

- Als je de naam van het product niet weet - stel een vraag online adviseur, het formulier voor de vraag rechtsonder, of neem contact met ons op een manier die voor jou handig is en we sturen je directe links naar de juiste producten.

Om te bestellen gaat u naar de pagina van het product dat u wilt bestellen.

  1. Selecteer het gewenste aantal door op "+" naast de productfoto te klikken.
  2. Klik op de knop "Kopen".

3. Ga naar het winkelwagentje door op het pictogram ervan te klikken:

en klik op "Afrekenen".

4. Vul alle velden in: voornaam, achternaam, volledig adres, telefoonnummer contactpersoon

* Let op: als u geen NSP-kortingsnummer heeft, moet u dit veld leeg laten of u registreren om toegang te krijgen tot de affiliate prijzen!

5. Selecteer het type levering door een punt te plaatsen voor het gewenste type levering: "Zelf afhalen" of "Aan huis".

6. Klik op de knop "Bestelling bevestigen".

7. Een kopie van uw bestelling wordt naar u gemaild.

  1. Als u klant bent van onze online winkel, kunt u uw vragen sturen naar onze e-mail info@nspclub.org

  2. Als u een NSP-kortingsnummer (affiliate overeenkomst) hebt dat niet door ons is uitgegeven, kunt u uw vragen hier op het forum stellen (registratie is NIET vereist)

QIP Shot Screen 142

Antwoord: Nadat je bestelling is verwerkt door een manager, ontvang je een e-mail in je mailbox. In de brief staat alle informatie over waar en hoe je je bestelling kunt ontvangen: adres en telefoonnummer, waar en wanneer je je bestelling kunt ontvangen.

Antwoord: Je hoeft geen extra stappen te doen om 30% korting te krijgen - plaats gewoon je bestelling voor $41 of meer. Je bestelling wordt automatisch berekend met korting, je kunt deze informatie zien in je winkelwagen.

Nadat je bestelling is verwerkt, ontvang je in je mailbox de informatie over je persoonlijke kortingsnummer.

Antwoord: "Doorside" bezorging is beschikbaar op weekdagen.

Antwoord:

  1. Als u een kortingsnummer hebt gekregen na een bestelling op onze site, kunt u dit gebruiken voor uw toekomstige aankopen.

  2. Als u geen kortingsnummer hebt gekregen op onze website, neem dan contact op met de persoon die u heeft geholpen met het maken van het nummer en hij zal u adviseren waar u de producten kunt kopen zodat u de bonussen kunt krijgen.

Antwoord: Alle producten zijn gelicenseerd en gecertificeerd volgens alle regels van het land waar ze worden aangeboden (we werken in meer dan 35 landen). Lees hier meer over kwaliteit


Kun je geen antwoord op je vraag vinden?

Stel je vraag op eender welke manier!

...Je kunt je vraag ook hieronder stellen:

Stel een vraag
Let op: HTML wordt niet ondersteund! Gebruik platte tekst.